יום שלישי, 18 באוגוסט 2015

מסאז' בבאר שבע – פנקו את עצמכם


מסאז' נחשב לסמל סטטוס ולפינוק בו מרשה לעצמו האדם שעה של מנוחה והרפיה בכדי להגיע למצב של רוגע נפשי ושכחה מטרדות העולם. בפועל, כל אחד יכול להרשות לעצמו מסאז' שכזה, כך שרק לכמה רגעים נוכל לשכוח מבעיות המשכנתא, הבית, הלימודים ופשוט להרשות לעצמנו להתחבר אל הגוף. המעסה אליו אנו הולכים ישתמש בשיטות שונות בכדי להתאים את עצמנו אל גופנו ולהעניק לנו את הרוגע שאנחנו כל כך משוועים אליו. מאחר וישנן מספר שיטות שונות, לעיתים קרובות ייפתח העיסוי בבירור קצר מה מעדיף המטופל, בכדי שהשיטה תותאם בין הגוף והנפש.


מסאז' בבאר שבע – האפשרויות השונות


עיסוי רפואי                                                      

עיסוי זה מעניק טיפול המוקדש לכלל הרקמות הרכות, מפרקי הגוף, הגידים והבלוטות השונות כאשר המטרות לכך יכולות להיות מגוונות ומתאימות על פי המטופל. ישנם מקרים הדורשים הקלה על כאבי שרירים, אחרים מצריכים תפקוד טוב יותר או שיפור בטווח התנועה. העיסוי גם יכול לעזור לחידוש רקמות לאחר תאונה, אך גם לסייע בהיבטים הנפשיים כגון: הורדת מתח נפשי, טיפול בנדודי שינה ורוגע כללי.

עיסוי שרירים עמוק

בעיסוי שרירים כמו בהרבה טיפולי מסאז' בבאר שבע, אנו משתמשים בריכוז זרימת הדם בשריר בכדי לעסות את המטופל. במהלך העיסוי יש לקבע ולהקיף את השריר באמצעות לחיצות עמוקות אשר נועדו להגיע ממש עד החלקים הפנימיים ביותר של השריר. בעזרת הלחיצות הללו אנו מגבירים את זרימת הדם ומנסים לשקם את השריר ולהחזירו לפעילות המיטבית שלו. בעיסוי שרירים עמוק ניתן לטפל בבעיות כגון שחיקת השריר או דלקות ותסמונות שונות – טוב במיוחד לספורטאים. 

 מסאז' בבאר שבע - עיסוי באבנים חמות

עיסוי זה מגיע במקור מהאינדיאנים. בשבטים השונים האמינו כי עיסוי באמצעות האבנים יכול לנקות מהגוף את הרעלים שבו ולהחזיר את האיזון האנרגטי והנפשי אצל המטופל. את העיסוי מבצעים עם ארבעים ושניים חלוקי נחל אותם מחממים מראש ומניחים על נקודות אסטרטגיות בגוף המטופל. החום מרפה את השרירים, מעניק תחושה של רוגע ומאפשר למטופל להתרפות ולהרגיש את השלווה שמתפשטת בגוף.


עיסוי ארומתרפי

עיסוי זה מתמקד על חוש הריח של המטופל ומעניק לו חוויה מסחררת. במהלך העיסוי מטפטף המטופל שמנים מיוחדים שנועדו להרגעה ולשחרור. תוך כדי הטפטוף לוחץ המעסה בעדינות על גופו של המטופל כדי להחדיר את השמנים ולהעביר אותם על כלל גופו של המטופל. לרוב המעסים רוקחים את השמנים שברשותם, כאשר הם מחפשים אחר תרכובות אליהן מיוחסות תכונות מרפא שונות.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה