יום שבת, 3 באוקטובר 2015

עיסוי שוודי בבאר שבע

עיסוי שוודי בבאר שבע - כל היתרונות בעיסוי אחד


הנריק לינג מדריך סייף מהאקדמיה בסטוקהולם סבל מכאבי פרקים ומשגרון וחיפש שיטה להקל על הכאבים שלו. הוא פיתח שיטה שבה הפעיל תנועות שנקראו בשוודיה ובאירופה תנועות שוודיות, שהצליחו להקל על כאבים. השיטה הגיעה מהר מאוד לארצות הברית ונקראה שם ריפוי בעזרת שיטות שוודיות. כיום זה נקרא בקיצור, עיסוי שוודי. תנועות העיסוי השוודי מהוות את הבסיס לשיטות עיסוי נוספות כמו עיסוי ארומאטי, עיסוי רקמות עמוק ועוד.

עיסוי שוודי בבאר שבע - כמה דברים שחשוב לדעת


הטכניקה הבסיסית של העיסוי השבדי היא משיחת שמן עיסוי והפעלת תנועות מגוונות על ידי המעסה כמו חיכוך, לישה, מתיחה ועוד. תנועות העיסוי השבדי משחררות שרירים תפוסים עובדות על הרקמות ועל השרירים, מקלות על הכאבים ומרגיעות מאוד.

ד"ר סוזאן ריאן, מומחית לספורט רפואי, פרסמה מאמר שבו היא מתארת את היתרונות הרבים של העיסוי השבדי. היא מספרת על ניסוי שנערך על אחד עשר ספורטאים שהיו לאחר אימון מאומץ. מעסה מקצועי עיסה רק רגל אחת לכל ספורטאי והרגל השנייה הייתה במנוחה. תוצאות הניסוי הוכיחו שהעיסוי השוודי סיפק לתאים אנרגיה, הוביל אליהם חומרים חיוניים וזירז את זרימת הדם לשרירים. גם אצל ספורטאים שנפצעו ברגליהם במהלך האימון נמצא שהרגל שעברה עיסוי שוודי הצליחה להחלים במהירות וללא נזקים בלתי הפיכים. את המאמר מסיימת ד"ר ריאן במילים הבאות: "מפליא שרבים במערכת הרפואית עדיין לא מודים שטכניקות העיסוי אכן מרפאות ומשקמות".

עיסוי שוודי בבאר שבע - על היתרונות

עיסוי שוודי בבאר שבע מחזק את מערכת החיסון ומפחית שחרור של הורמונים הגורמים ללחץ נפשי ולמתחים. אף אחד לא יכול להתכחש לרגיעה ולהקלה הגופנית והנפשית של המטופלים לאחר עיסוי מקצועי.
עיסוי שבדי משפר את זרימת הדם ומסייע לעבודה תקינה של הלב. העיסוי מגביר את זרימת הדם ואת אספקת הדם לשרירים ומנקה אותם מהרעלים המצטברים בהם באופן טבעי. הגברת זרימת הדם מביאה גם לחמצון ולהזנה טובה של התאים בגוף ולחילוף חומרים מוגבר.

כאשר חילוף החומרים מוגבר, גם מערכת העיכול תתפקד טוב יותר, היא תוציא מהגוף פסולת ותאים מתים שימנעו כאבים, מתחים ומחלות רבות.

עיסוי שוודי מגביר גם את זרימת הדם את תאי העור וכתוצאה מכך העור מקבל גמישות, ברק ונראה רענן ובריא.

מחקרים הוכיחו כי עיסוי מקצועי משפיע גם על פעילות המוח, מרגיע את מערכת העצבים ותורם להרגשה בריאה ולרעננות.





תגובה 1: